[vc_row][vc_column][vc_column_text]Parlem amb Joan Canal, responsable dels intercanvis a la nostra escola durant la setmana del 12 al 19 d'octubre de 2018, que han estat un èxit.

Els alumnes participants i estrangers han gaudit de totes les activitats, sobretot de la jornada esportiva que per segon any consecutiu segueix sent l'activitat més esperada. L'organització ha estat més acurada que altres anys gràcies a les noves tecnologies, que ens han permès en tot moment tenir la informació necessària per saber el que calia fer i com s'havia de fer.

Tot el professorat d'idiomes estrangers de l'escola i el Pau Baya (plàstica) hem participat d'aquest intercanvi i aquest cop fins i tot els dos tutors de 1r de Batxillerat, el Carles Fornas i l'Itziar Carrillo han pogut experimentar el tarannà d'alguna de les activitats que portem a terme i n'han opinat molt positivament. Ha estat la primera vegada que les dues classes de 1r de Batxillerat participaven conjuntament tant amb els participants de l'intercanvi com aquells que no, perquè l'escola ha decidit donar-los l'oportunitat de participar-hi com si fossin les activitats dels dies diferents.

El professorat estranger ha estat molt participatiu i disposat a ajudar sempre que calia i han marxat tots molt contents i amb ganes de tornar. I és que sembla que ho devem fer prou bé perquè sempre vulguin tornar.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="24415"][/vc_column][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="24417"][/vc_column][/vc_row]