[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_column_text]El passat dissabte 4 de novembre es va celebrar la 1a jornada SUMMEM a  l'Escola Pia de Mataró per compartir itineraris d'aprenentatge portats a la pràctica a diferents escoles. Hi havia representades totes les etapes educatives i amb temes ben diversos. Durant la jornada podies triar-ne tres i participar-hi.

Els nostres companys de Secundària van exposar el seu itinerari. Va ser un matí molt interessant, on quedava palès que el projecte SUMMEM va agafant forma, va creixent i es va estenent amb la col·laboració, intercanvi, creativitat i sobretot molta il·lusió i dedicació per part de tots els mestres i professors de l'Escola Pia de Catalunya.

Personalment, com a equip de Primària, vam agafar idees i pràctiques interessants. També vam constatar que tant els aspectes positius com els dubtes que sempre provoquen les innovacions són compartits i que tots anem en la mateixa línia fent créixer el projecte SUMMEM a partir dels itineraris d'aprenentatge on treballem cooperativament.

Encarna Lupotto