[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_column_text]

Benvolgudes i benvolguts companys,

S'acaba el segon trimestre del curs i tal com vam fer per Nadal, us volem resumir tot el que hem anat treballant plegats en l'àmbit del SUMMEM.

• Els nens i nenes dels nivells pilot,  que ja havien treballat el bon clima a l'aula durant el primer trimestre,  han fet un nou pas endavant: han començat a treballar les estructures cooperatives. Primerament, s’han creat els equips de treball mitjançant una anàlisi prèvia i diferents tècniques per part del professorat implicat. Aquests equips ens han permès estructurar la classe cooperativament, no només en l’espai sinó en la realització d’activitats concretes, com pot ser una pluja d’idees sobre un tema, correcció d’exercicis, detecció d’idees prèvies, etc. L’objectiu d’aquest segon trimestre, doncs, ha estat realitzar experiències cooperatives i viure-les com quelcom positiu.
  • Els mestres de 1r i 6è  hem continuat formant-nos en treball cooperatiu i hem tingut també sessions de treball amb altres  centres escolapis, que ja eren pilots el curs passat, per intercanviar opinions i alimentar-nos de la seva experiència. Hi va haver també una trobada  de reflexió de totes les escoles sobre cap a on ha d'anar  canviant l'avaluació quan anem aplicant el projecte SUMMEM.
  • Durant aquest trimestre hem acabat d'elaborar les activitats dels Itineraris d'Aprenentatge que treballarem a les aules de 1r i 6è quan tornem de vacances.
  • Les famílies van poder assistir a la reunió informativa del dia 21 de març on us vam explicar més àmpliament el desenvolupament del SUMMEM. I les famílies  interessades en l'escola van conèixer el SUMMEM al Tasta
Tots plegats estem a punt de començar la darrera fase del projecte. Només ens resta desitjar-vos molt bones vacances.

Recordeu que teniu totes les notícies i seguiment del projecte SUMMEM al web de l'Escola

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][cmo_single_image link="https://balmes.escolapia.cat/summem/" image="12297"][/vc_column][/vc_row]